IGRAONICA - invitto
459
page-template-default,page,page-id-459,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,columns-4,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive

IGRAONICA

Softver za igraonice i rođendaonice. Zakazivanje termina, praćenje i kompletna interna organizacija.

Vaš alat za uspešnije, produktivnije i jednostavnije poslovanje. Kompletno i fleksibino rešenje za zakazivanje i organizaciju dečijih rođendana i korišćenje igraonice. Jednostavno rešenje koje je uvek dosptupno i sa bilo kog mesta i uređaja. Dovoljan je pristup inernetu i računar i sve ostalo je na klik.

  • Zakazivanje termina sa pratećim uslugama: prostor, animatori, maskote, fotograf, slani/slatki ketering, pirotehnika i druge usluge koje nudite
  • Sistem prati sve posetioce igraonice: vreme dolaska, kontakt osoba/pratilac, specifične i zdravstvene napomene, obračun vremena kao i mnoge druge parametre
  • Informacije o slavljenicima: rođendan, kontakt roditelja/staratelja, prethodne rezervacije i posete, kreiranje lojaliti programa
  • Automatsko kreiranje baze korisnika usluga kao osnova za marketing aktivnosti i kvalitetniji odnos sa korisnicima usluga
  • Izveštavanje po različitim parametima: zauzetost prostora, dinamika posla u određenim vremenskim intervalima, prepoznavanje ciljne grupe korisnika
  • Mogućnost prilagođavanja po dodatnim i specifičnim zahtevima kupca (po upitu)
  • Neograničen broj korisnika softvera
  • Bez troškova instalacije
  • Bez tehničke podrške
  • Mogućnost korišćenja na mesečnom nivou i u skladu sa vašim potrebama
  • Sve informacije na jednom mestu sa bilo kog uređaja i u bio koje vreme
  • Praćenje rada zaposlenih
Kontaktirajte nas kako biste se informisali o svim detaljima i obezbedili besplatan period korišćenja. Isprobajte i uverite se u kvalitet kao i sve pogodnosti koje donosi online aplikacija IGRAONICA.

Invitto poslovna rešenja za uspešnu komunikaciju sa tržištem

E-now

Jedinstveno i sveobuhvatno rešenje za male i srednje kontakt centre kao i službe prodaje i brige o korisnicima, realizovano u oblaku (pristup preko interneta) ili u okviru vaše infrastrukture.

Bez troškova instalacije, prilagođavanja, obuke i održavanja uz fleksibino upravljanje (povećanje i smanjenje) broj agenata, operatera, prodavaca kao i potrebnim brojem telefonskih linija. Teleprodaja, telemareting, info line, istraživanje tržišta, podrška kupcima, reklamacije, servis i mnogo više u e-now.

Putni nalozi

Jednostavno web rešenje za unos i evidenciju putnih naloga za službena putovanja u zemlji i inostranstvu. Aplikacija koja prati troškove, prevozna sredstva i i pamti sva odredišta.

Evidencija radnika, vozila (službenih i privatnih), cene goriva, valuta i dnevnica. Automatsko generisanje putnih naloga iz postojećih, automatski obračun poreza ukoliko postoji isplata iznad neoporezivog iznosa. Nalozi već sadrže sve podatke propisane pravilnicima, kreiranje izveštaja. Besplatni probni period.