DRUŠTVENE MREŽE I WEB - invitto
2
page-template-default,page,page-id-2,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,columns-4,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive

DRUŠTVENE MREŽE I WEB

Invitto poslovna rešenja za uspešnu komunikaciju sa tržištem

Vođenje i održavanje društvenih mreža

  • Analiza i prepoznavanje potreba klijenta.
  • Kreiranje naloga uz prethodnu analizu tržišta i konkurencije.
  • Podešavanje tehničkih i info parametara naloga.
  • Brendiranje naloga.
  • Definisanje strategije i postavljanje sadržaja.
  • Komunikacija (odgovaranje na komentare i odgovaranje na poruke) sa definisanim vremenskim intervalima za reakciju/odgovor.
  • Sakrivanje neadekvatnih komentara i objava.
  • Vođenje plaćenih kampanja željenog sadržaja ili samih naloga (predlog budžeta i savetovanje sa klijentom).
  • Pomoć pri plasiranju akcija i promo aktivnosti na društvenm mrežama, definisanje ciljne grupe.
  • Osmišljavanje i organizovanje takmičenja/promocija na Facebook i Instagram stranicama sa ciljem povećanja aktivnosti pratilaca.
  • Standardizovanje sadržaja i fotografija.
  • Kontaktiranje i komunikacija sa influenserima (poseban budžet u dogovoru sa klijentom).
  • Izveštavanje i analitika naloga.

Izrada web prezentacija na WordPress platformi

  • Analiza potrebe klijenta kao i konkurencije na tržištu.
  • Odabir adekvatne teme u skladu sa analizom.
  • Izrada stranica i pod stranica, header, footer, foto galerije, side bar (univerzalni), kontakt forma, mapa.
  • Predlog odabira fotografija
  • Mogućnost fotografisanja ili snimanja dronom
  • Povezivanje sa društvenim mrežama, Google analytics, webmaster.
  • SEO osnovna optimizacija stranica i inicijalnog sadržaja
  • Besplatna Site admin usluga u prvom mesecu .
  • Blog, chat, komentari.

Održavanje web prezentacija

  • Redovno objavljivanje sadržaja, blog, ažuriranje postojećih web stranica, nove slike, video itd.
  • Pravovremeni update platforme i pluginova.
  • Analiza posećenosti i optimizacija – nadgledanje sajta odnosno analiza poseta i planiranje daljeg razvoja.
  • Merenje uspešnosti sajta (prodaja, konverzije itd.).
  • Nadgledanje hosting naloga.
  • Ažuriranje sadržaja.
  • Konstantan nadzor.
  • Osnovni bekap.
  • SEO postojećeg i novog sadržaja.
  • Praćenje saobraćaja i redovno izveštavanje.

Usluge kontakt centra

U Vaše ime: teleprodaja, telemarketing, info line, postprodajna podrška, istraživanje tržišta, lojaliti programi… telefon, sms, web i instant poruke… analize, akcije, izveštaji…

p

Organizacija događaja

Svrsishodna, pravoremena i definisana dešavanja u direktnoj ili indirektnoj vezi sa Vama – maketing i prodajni alat optimalinih razmena u cilju povećanja poslovnih rezultata…

p

Posredovanje

Višedecenijsko prisustvo na tržištu, prepoznavanje poslovnih prilika, poznavanje kapaciteta i mogućnosti – karta za uspeh uz prave ljude, preduzetnike, preduzeća…